Uchwała nr 21/R/22

Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa

z dnia 13 lipca 2022 r.

w sprawie Komisji do spraw public relations Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa

 

Na podstawie § 3 pkt 17 Regulaminu Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa uchwala się, co następuje:

 

§ 1.

  1. Powołuje się na okres VI kadencji Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Komisję do spraw public relations Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, zwaną dalej "Komisją".
  2. Przedmiotem prac Komisji jest:
    1. koordynacja realizacji strategii public relations PIIB,
    2. współpracę z okręgowymi izbami inżynierów budownictwa w zakresie wspólnych działań public relations, w szczególności opracowanie i wdrożenie systemu wymiany informacji pomiędzy poszczególnymi mediami Krajowej Izby i okręgowych izb inżynierów budownictwa,
    3. opracowanie form i metod komunikacji z członkami samorządu zawodowego inżynierów budownictwa,
    4. inicjowanie kampanii społecznych i medialnych o charakterze informacyjnym oraz edukacyjnym w zakresie przyjętej przez Krajową Radę PIIB strategii public relations,
    5. stała współpraca z Sekretarzem Krajowej Rady PIIB, Krajowym Biurem PIIB oraz rzecznikiem prasowym Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
  3. Funkcję Przewodniczącego Komisji powierza się Panu Rafałowi Zarzyckiemu.
  4. Zobowiązuje się Przewodniczącego Komisji do przedstawienia na najbliższym posiedzeniu Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa proponowanego składu Komisji.

 

§ 2.

Do zadań Przewodniczącego Komisji należy:

  1. kierowanie pracami Komisji,
  2. zwoływanie i prowadzenie posiedzeń Komisji,
  3. proponowanie planu pracy i porządku obrad Komisji,
  4. reprezentowanie Komisji przed Krajową Radą Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
  5. podział zadań pomiędzy członków Komisji,
  6. określenie terminarza posiedzeń Komisji,
  7. organizacja prac Komisji.

 

§ 3.

  1. Komisja obraduje na posiedzeniach zwoływanych przez Przewodniczącego Komisji.
  2. Posiedzenia Komisji są prawomocne, jeśli uczestniczy w nich co najmniej połowa składu osobowego.
  3. Stanowiska Komisji podejmowane są w głosowaniu jawnym przy zachowaniu zwykłej większości głosów. W przypadku równej liczby głosów rozstrzyga głos Przewodniczącego Komisji.
  4. Z obrad Komisji i podjętych decyzji sporządza się protokół, który członkowie Komisji akceptują na kolejnym posiedzeniu.
  5. W razie konieczności zasięgnięcia opinii specjalistycznych Przewodniczący Komisji może zapraszać inne osoby do udziału w jej pracach.

 

§ 4.

  1. Komisja wybiera ze swojego grona Sekretarza Komisji.
  2. Do zadań Sekretarza Komisji należy:
    1. przygotowanie projektu porządku obrad,
    2. zawiadamianie o posiedzeniach członków Komisji i osoby zaproszone,
    3. prowadzenie listy obecności członków Komisji na posiedzeniach,
    4. protokołowanie posiedzeń Komisji,
    5. prowadzenie dokumentacji pracy Komisji,
    6. dostarczenie członkom Komisji materiałów dotyczących porządku obrad,
    7. bieżące współdziałanie z biurem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

§ 5.

  1. Komisja w terminie do dnia 30 października 2022 r. opracuje plan pracy na okres do 31 grudnia 2023 r.
  2. Komisja opracowuje plan pracy na kolejne lata kalendarzowe do 30 października roku poprzedzającego rok objęty planem.

 

§ 6.

Przewodniczący Komisji jest zobowiązany do składania Krajowej Radzie sprawozdania z działalności Komisji, w tym do informowania Krajowej Rady o wypracowanych stanowiskach w określonych sprawach.

 

§ 7.

Obsługę biurową i prawną prac Komisji zapewnia biuro Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

§ 8.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.