Uchwała nr 34/IV/KKR/2017
z dnia 23.02.2017 r.
Krajowej Komisji Rewizyjnej Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
w sprawie przyjęcia wniosków pokontrolnych wynikających z protokołu planowej kontroli w zakresie prawidłowości zarządzania majątkiem Krajowej Rady PIIB w 2016 roku


Na podstawie § 35 pkt 1 ust 1) ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (z późn. zm.) oraz zgodnie z § 3 pkt 1 ust. 1 Regulaminu KKR, obecni na posiedzeniu członkowie KKR w składzie:

  1. Tadeusz Durak - Przewodniczący
  2. Urszula Kallik - Wiceprzewodnicząca
  3. Ewa Barcicka - Sekretarz
  4. Zdzisław Baranowski - członek
  5. Anna Ficner - członek
  6. Tadeusz Gałązka - członek
  7. Mirosława Ogorzelec - członek
  8. Kazimierz Ślusarczyk - członek

po zapoznaniu się z wynikami prac zespołu kontrolnego w zakresie prawidłowości zarządzania majątkiem Krajowej Rady PIIB przyjmują następujące wnioski:

Wnioski:

  1. Na podstawie wykazu zakupów stwierdza się, że w 2016 r. dokonane zostały tylko zakupy niezbędne.
  2. Dokonywanie zakupów, ewidencjonowanie środków trwałych i wyposażenia niskocennego oraz likwidacja i kasacja środków zużytych dokonywana jest zgodnie z obowiązującym prawem (ustawy, rozporządzenia) oraz uchwałami PIIB.
  3. Pod względem formalnym dokumentacja jest kompletna uporządkowana i prowadzona z należytą starannością.
  4. Kontrola majątku przeprowadzona przez KKR wykazała, że zarządzanie majątkiem Krajowej Izby przez Krajową Radę PIIB jest prawidłowe.